Dynamics i sentrum av alle arbeidsprosesser

Bravo er en tjenesteleverandør som hovedsaklig selger tjenester knyttet til tre produktområder; smartbygg, infrastruktur, og IT. De bistår bedrifter med digitalisering, og tilbyr alt fra utrustning av fysiske arbeidsplasser og møterom, til skreddersydde applikasjoner via standard produktivitetsverktøy.

 

I 2018 tok Bravo kontakt med Point Taken. De var et selskap i stor vekst, og trengte nye systemer for å håndtere blant annet salg, kundeservice, og prosjekter. Point Taken har bistått med å implementere Dynamics 365 for hele organisasjonen. Siden da har Point Taken og Bravo hatt ett godt samarbeid. Begge selskapene leverer tjenester innenfor Microsoft universet, og begge har på et tidspunkt levert tjenester til hverandre.

Leveransen har gått over flere faser hvor Bravo først startet med salg, før de gikk videre til Field Service, kundeservice og prosjekt. Deretter så de på koblingen mellom CRM og Teams og CRM og økonomi, før de til slutt fokuserte på CRM og Markedsføring.

 

«Point Taken gikk i dybden rundt hele verdikjeden sine utfordringer, og Dynamics er nå i sentrum av alle arbeidsprosesser», forteller Mikael Osen, CEO i Bravo. «Uansett hvor i selskapet du jobber, så har du all informasjon om hva vi har levert, og hva vi skal levere i ett system,» supplerer kollega Cathrine Hansen, COO i Bravo.

 

Som et selskap i stor vekst er det viktig å ha et system du kan vokse inn i, og ikke ut av. Derfor var Dynamics 365 en god løsning for Bravo. Nå er det satt i gang et nytt prosjekt, hvor vi skal lage en kundeportal hvor kundene får tilgang til all informasjonen som ligger om dem i CRM. «Det er på planen for i år, så er det nye planer for neste år,» sier Cathrine.

Skroll til toppen
GDPR-informasjonskapselsamtykke med Real Cookie Banner