Kundeinnsikt på en dag
Gode kundedata er verdt sin vekt i gull, og det er mange systemer organisasjoner har som samler hver for seg. Problemet er da at man lager siloer med data som ikke snakker sammen. Det å kunne bruke data om kundemassen til å øke mersalg og krysssalg, redusere churn og få flere fornøyde kunder kanskje det viktigste grepet en bedrift kan gjøre for å sikre vekst. Men hvordan?
I denne workshopen ser vi på hvordan vi i Dynamics kan bruke Customer Insight til å oppnå dette. Vi ser på hvordan du kan samle, visualisere og bruke kundedata til å skaffe deg konkurransefortrinn.
Etter endt workshop har deltagerne bedre forståelse for hvordan:
• Hva Customer insight er
• Hvordan koble seg mot forskjellige kilder
• Hvordan samstille kildene til en kundeoversikt.
• Hvordan bygge smarte segmenter
• Bruke data til å kunne forutse kunders behov, avdekke farer, og identifisere muligheter for kryssalg og oppsalg.
Agenda
10:00Registrering
11:00Introduksjon til Customer Insights
12:30Customer Insights in a Day Lab
13:15Lunsj
14:45Customer Insights in a Day Lab
15:00Pause
15:45Customer Insights in a Day Lab
16:00Spørsmål og svar
Workshopen gjennomføres i samarbeid med eksperter i Microsoft, og i teknologigantens flunkende nye inspirasjonssenter i Bjørvika. Kostnaden per kurs er kun 15.000 kroner (per bedrift, ikke per ansatt).
Opplegget baserer seg på et Microsoft godkjent kursopplegg med predefinerte datakilder. Et scenario som enkelt kan relateres til egen organisasjon. Arrangementene er rettet mot alle som jobber med kundedata. Alle som deltar får i etterkant gratis tilgang til smarte verktøy der man i en periode kan teste ut sine nye ferdigheter.