oval-gradient

Lær deg kundeinnsikt på en dag!

1 Dag/er

Jeg vil bli med!


Gode kundedata er verdt sin vekt i gull, og mange organisasjoner benytter ulike systemer som samler data hver for seg. Dette skaper problemer ved at man lager siloer med data som ikke snakker sammen. Det å kunne bruke data om kundemassen til å øke mersalg og kryss-salg, til å redusere churn, og til å få flere fornøyde kunder, er kanskje det viktigste en bedrift kan gjøre for å sikre vekst. Men hvordan?

I denne workshopen ser vi på hvordan vi i Dynamics kan bruke Customer Insight til å oppnå dette. Vi ser på hvordan du kan samle, visualisere og bruke kundedata til å skaffe deg et konkurransefortrinn.

Etter endt workshop har deltagerne bedre forståelse for hvordan:

  • Hva Customer insight er
  • Hvordan koble seg mot forskjellige kilder
  • Hvordan kombinere kildene til en kundeoversikt
  • Hvordan bygge smarte segmenter
  • Hvordan bruke data til å kunne forutse kunders behov, avdekke farer, og identifisere muligheter for kryss-salg og oppsalg

customer-insight-image-1

 

Agenda

  • 10:00 – Registrering
  • 11:00 – Introduksjon til Customer Insights
  • 12:30 – Customer Insights in a Day Lab
  • 13:15 – Lunsj
  • 14:45 – Customer Insights in a Day Lab
  • 15:00 – Pause
  • 15:45 – Customer Insights in a Day Lab
  • 16:00S – pørsmål og svar

 

Workshopen gjennomføres i samarbeid med eksperter fra Microsoft, og i teknologi-gigantens flunkende nye inspirasjonssenter på Bjørvika. Kostnaden per kurs er kun 15.000 kroner (per bedrift, ikke per ansatt).

Opplegget baserer seg på et Microsoft godkjent kursopplegg med predefinerte datakilder. Et scenario som enkelt kan relateres til egen organisasjon. Arrangementene er rettet mot alle som jobber med kundedata. Alle som deltar får i etterkant gratis tilgang til smarte verktøy der man i en periode kan teste ut sine nye ferdigheter.

Skroll til toppen
GDPR-informasjonskapselsamtykke med Real Cookie Banner