oval-gradient

Dynamics 365 Customer Service

Med Dynamics 365 Customer Service kan du forbedre kundeopplevelsen, effektivisere supportprosesser og øke kundetilfredsheten. Nå kommer også Microsoft Copilot inn i Dynamics.

Hva er Customer Service?

Customer Service gir deg verktøyene for å levere enestående kundeservice, administrere supportprosesser effektivt og styrke kundeforholdet. 

 

Plattformen lar supportteamet ditt håndtere henvendelser, løse problemer og optimalisere supportytelsen for å skape fornøyde kunder. Customer Service er den ultimate løsningen for bedrifter som prioriterer kundeservice.

holding-laptop

Hva er de viktigste fordelene ved å bruke Customer Service?

Customer Service optimaliserer hele supportprosessen og hjelper teamet ditt med å levere bedre kundeservice:

Effektiv supportadministrasjon

Automatiser supportprosesser og opprett standardiserte arbeidsflyter for å håndtere henvendelser effektivt.

Samarbeid og kunnskapsdeling

Del relevant informasjon og løsninger internt for å styrke samarbeidet og gi bedre support.

Kundekommunikasjon

Tilby sømløs kommunikasjon via forskjellige kanaler som e-post, chat, og telefon for å imøtekomme kundens behov.

Selvbetjenings­alternativer

Implementer selvbetjeningssystemer for kunder, inkludert FAQ, kunnskapsbaserte artikler og online ressurser.

Effektiv håndtering av supportforespørsler

Customer Service forenkler håndteringen av supportforespørsler og gir deg verktøyene du trenger:

Innholdsrik supportportal

Opprett en brukervennlig supportportal for kundene dine med tilgang til nyttig informasjon og selvbetjeningsalternativer.

Kundeinteraksjon i sanntid

Tilby chatstøtte og andre sanntidsinteraksjoner for å løse problemer raskt og effektivt.

Flerkanalsstøtte

Administrer support via forskjellige kanaler, inkludert e-post, chat, telefon og sosiale medier.

Innsikt og analyse

For å forstå og forbedre kundeserviceytelsen gir Customer Service:

Inngående innsikt

Få detaljert innsikt i supportytelsen gjennom interaktive dashbord og rapporter.

Integrasjon med Power BI

Analyser dataene dine grundigere ved å integrere med Power BI for avansert rapportering og innsikt.

Sømløs integrering

Customer Service tilbyr sømløs integrasjon med andre Microsoft-produkter for en mer effektiv arbeidsflyt:

Outlook-integrasjon

Synkroniser supportdata direkte inn i Outlook for enkel håndtering av supporthenvendelser.

Power Automate-integrasjon

Automatiser arbeidsflyter ved å integrere Customer Service med Power Automate.

Bred rapportering og innsikt

Sett opp interaktive dashbord i Customer Service for å overvåke supportytelsen i sanntid og viktige KPIer.

man-holding-laptop
Tomas Holseth

Kjenner du deg igjen? Ta kontakt.

  • Jeg er interessert i Customer Service, og ønsker å lære mer om det grunnleggende.
  • Jeg har allerede Customer Service, og ønsker hjelp til å implementere løsningen.
  • Jeg har allerede Customer Service, og ønsker hjelp med utfordringer i løsningen.
  • Jeg trenger å lære mer om hvordan min bedrift kan bruke Customer Service på best mulig måte.

Tomas Holseth

Salgsansvarlig Dynamics 365/Power Platform

Kontakt oss

Skroll til toppen
GDPR-informasjonskapselsamtykke med Real Cookie Banner