Dynamic 365 er et økosystem for deg som ønsker å lykkes med å tiltrekke de riktige kundene, vinne salget og beholdet dem.
Med «Customer insight» kan du samle data som gir innsikt i eksisterende kundebase og potensielle kunder. Denne dataen kan blant annet brukes i marketing modulen, som sørger for målrettet markedsføring og godt samarbeid mellom salg og marked. I salgsmodulen får selgerne verktøyet de behøver. Og med customer service sørger du for å sette kundeservice i system slik at du beholder kundene. Dette og mye mer får du i Dynamics 365 sitt økosystem.
Dynamics 365 for Customer Insights gir deg verktøyene for å bygge en helhetlig visning av kundene dine ved å samle, analysere og forstå data fra ulike kilder. Plattformen lar deg utforske kundedata, identifisere mønstre og levere en personlig og relevant kundeopplevelse.
CEO i Bravo
Vi gir råd, konfigurerer og tilpasser din CRM-løsning til ditt behov i henhold til retningslinjer fra Microsoft. Vi kan CRM både i skyen og på server på bakken. Og vi kan de ulike modulene.
Vi har konsulenter med MVP status (Microsoft Most Valuable Proffesionals), som har lidenskap og drive for å finne de beste CRM løsningene sammen med deg som kunde.
Salgsansvarlig Dynamics 365/Power Platform
Point Taken
Karl Johans Gate 16
0154 Oslo
Telefon: 22 12 03 65
Org.nr: 912721825
Bank: 60030702541 m/KID
Uten KID: 60140977724
Kristiansand:
Kirkegata 18
4611 Kristiansand S
Sarpsborg:
Rådmann Siras Vei 1
1712 Grålum
© 2023 Point Taken AS. Alle rettigheter reservert
|