Dynamics 365 CRM

Kunder for livet

Når du kombinerer data om salg, service og markedsføring i samme løsning imøtekommer du kundens forventing til totaloversikt. Videre kan kunden nå frem på nesten alle kanaler ved å tilrettelegge for omnichannel i Dynamics 365 ved portal, social Engagement og chat

Dynamics 365 salg

Gi selgeren et system som er enkelt tilgjengelig overalt på alle enheter, samtidig som sikkerheten til bedriftsdata er ivaretatt. Ved å sette salg i system, minimerer du tilfeldigheten av å lande nye kunder. Repeter en vinnende oppskrift gang på gang slik at du øker kundemassen og tilfredsheten. Når kunden opplever et ryddig salg, vil de starte kundereisen med en større trygghet til deg som leverandør.

Understanding Analytics
365-marketing

Dynamics 365 marketing

Driv trafikken inn til dine hjemmesider med inbound marketing, slik at kundene modnes før de tar kontakt. Når selger mottar et lead er det ikke et kaldt lead, men en kunde som har vist en riktig interesse for hva dere kan tilby. En god marketing strategi vil forbedre opplevelsen til kundene, samt gi selgere en varmere liste å ringe på.

Dynamics 365 Customer service

Vær tilgjengelig for kunden der DE er. Kundene har nye behov, og mail support er ikke det eneste du må tilby. Med Dynamics 365 kan du tilby gode løsninger for MinSide, Chat og SocialMedia hjelp. Velg riktig strategi for din bedrift, for å nå kundene deres.

Lady with a headphone

Kundereisen satt i system.

CRM-konsulenter med lang erfaring

Vi gir råd, konfigurerer og tilpasser din CRM-løsning til ditt behov i henhold til retningslinjer fra Microsoft. Vi kan CRM både i skyen og på server på bakken.

Spar penger ved å rådføre deg med en av våre CRM-eksperter. Sammen med kunden, finner vi den beste løsningen som er i tråd med deres IT-strategi.

Jan Arne
Thomas-Sandsør

Kjenner du deg igjen? Ta kontakt.

• Jeg er interessert i CRM, og ønsker å lære mer om det grunnleggende.

• Jeg har allerede CRM, og ønsker hjelp til å implementere løsningen.

• Jeg har allerede CRM, og ønsker hjelp med utfordringer i løsningen.

• Jeg trenger å lære mer om hvordan min bedrift kan bruke CRM på best mulig måte.

Thomas Sandsør
Leder CRM
98 42 24 65

GDPR Cookie Consent with Real Cookie Banner