Dynamic 365 er et økosystem for deg som ønsker å lykkes med å tiltrekke de riktige kunden, vinne salget og beholdet dem.
Med «Customer insight» kan du samle data som gir innsikt i ieksisterende kundebase og potensielle kunder. Denne dataen kan blant annet brukes i marketing modulen, som sørger for målrettet markedsføring og godt samarbeid mellom salg og marked. I salgsmodulen får selgerne verktøyet de behøver. Og med customer service sørger du for å sette kundeservice i system slik at du beholder kundene. Dette og mye mer får du i Dynamics 365 sitt økosystem.
Gi selgeren et system som er enkelt tilgjengelig overalt på alle enheter, samtidig som sikkerheten til bedriftsdata er ivaretatt. Ved å sette salg i system, minimerer du tilfeldigheten av å lande nye kunder. Repeter en vinnende oppskrift gang på gang slik at du øker kundemassen og tilfredsheten. Når kunden opplever et ryddig salg, vil de starte kundereisen med en større trygghet til deg som leverandør.
Driv trafikken inn til dine hjemmesider med inbound marketing, slik at kundene modnes før de tar kontakt. Når selger mottar et lead er det ikke et kaldt lead, men en kunde som har vist en riktig interesse for hva dere kan tilby. En god marketing strategi vil forbedre opplevelsen til kundene, samt gi selgere en varmere liste å ringe på.
CEO i Bravo
Vi gir råd, konfigurerer og tilpasser din CRM-løsning til ditt behov i henhold til retningslinjer fra Microsoft. Vi kan CRM både i skyen og på server på bakken. Og vi kan de ulike modulene.
Vi har konsulenter med MVP status (Microsoft Most Valuable Proffesionals), som har lidenskap og drive for å finne de beste CRM løsningene sammen med deg som kunde.
Leder CRM
Point Taken
Karl Johans Gate 16
0154 Oslo
Telefon: 22 12 03 65
Org.nr: 912721825
Bank: 60030702541 m/KID
Uten KID: 60140977724
Kristiansand:
Tangen 76
Tangen Babord
4608 Kristiansand S
Halden:
Sølvgata 20
1767 Halden