Dynamics 365 Customer Insights samler og analyserer data for en helhetlig kundevisning og personlig kundeopplevelse.
Med Microsoft Copilot får du AI-drevet innsikt, automatisering og sanntidsanalyse for smartere beslutninger.
Customer Insights gir deg verktøyene for å bygge en 360-graders kundevisning ved å samle og analysere data på tvers av kanaler.
Forstå atferd fra nettsider, kjøp og sosiale medier
Automatiser innsikt med AI for raskere analyser
Lever personlige opplevelser i sanntid
Ideelt for organisasjoner som vil styrke kundeforhold og øke lojalitet.
Helhetlig
kundevisning
Atferdsanalyse og
prediktiv modellering
Segmentering
og personalisering
Bruk kraften i AI og dataanalyse for å skape mer verdifulle kunderelasjoner.
Customer Insights gir deg verktøyene for å bygge en dypere forståelse av kundene dine og forbedre kundeopplevelsen.
Integrer transaksjonsdata, sosiale medier, e-postinteraksjoner og mer.
Se hele kundereisen på tvers av plattformer og kontaktpunkter.
Overvåk trender og mønstre for å ta bedre beslutninger.
Jo mer innsikt du har, desto bedre kan du tilpasse kundeopplevelsen.
For å levere målrettede kampanjer og relevant innhold gir Customer Insights kraftige segmenterings- og personaliseringsmuligheter.
Basert på atferd, kjøpshistorikk og engasjement
Via e-post, SMS og digitale annonser.
Basert på individuelle preferanser.
Få mest mulig ut av markedsføringsbudsjettet ditt ved å nå de riktige kundene med riktig budskap.
Dynamics 365 Customer Insights integreres sømløst med andre Microsoft-løsninger for enda bedre innsikt og effektivitet.
Bruk innsikten direkte i CRM-systemet for å styrke kunderelasjonene.
Dra nytte av avansert rapportering og visualisering av kundedata.
Få automatiserte anbefalinger for markedsføring og salg basert på sanntidsdata.
Skreddersy løsningen til dine spesifikke forretningsbehov.
Samle, forstå og handle på kundedataene dine – alt i én plattform.
Sett opp interaktive dashboards for å overvåke kundeadferd, markedsføringsytelse og vekstmuligheter.
Bruk dataene dine til å skape konkurransefortrinn og levere bedre kundeopplevelser.
• Jeg ønsker å lære mer om Dynamics 365 Customer Insights.
• Jeg bruker allerede løsningen, men trenger hjelp med implementering.
• Jeg ønsker bistand med å optimalisere våre analyser og segmentering.
Salgsansvarlig Dynamics 365/Power Platform
Point Taken
Karl Johans Gate 16
0154 Oslo
Telefon: 22 12 03 65
Org.nr: 912721825
Bank: 60030702541 m/KID
Uten KID: 60140977724
Kristiansand:
Kirkegata 18
4611 Kristiansand S
Sarpsborg:
Rådmann Siras Vei 1
1712 Grålum
© 2023 Point Taken AS. Alle rettigheter reservert
|