oval-gradient

Dynamics 365 CRM

Et helhetlig økosystem som sikrer at du jobber smart og effektivt med nysalg, kundepleie og langsiktige kundeforhold.

Dynamics 365 Økosystem

Dynamics 365 er et økosystem som hjelper deg med å tiltrekke de riktige kundene, vinne salget og skape varige kunderelasjoner. 

 

Med Customer Insights kan du samle og analysere data om eksisterende og potensielle kunder. Denne innsikten kan brukes i Marketing-modulen, og sikre målrettet markedsføring og sømløst samarbeid mellom salg og marked. 

 

I Sales-modulen får selgerne AI-drevet innsikt og verktøy som hjelper dem å prioritere leads og lukke flere avtaler raskere.

Med Customer Service kan du systematisere kundeserviceprosesser og sikre høy kundetilfredshet.

 

Dynamics 365 gir deg alt dette – og mye mer – i én integrert plattform. 

dynamics365-graph
three man standing

Dynamics 365 Sales

Ved å systematisere salgsprosessen, minimerer du tilfeldigheter og gjør suksess gjentakbar. 

  • AI-drevet lead scoring hjelper selgere å fokusere på de mest verdifulle prospektene.

  • Automatiserte oppfølgings-påminnelser sikrer at ingen salgsmuligheter går tapt.

Når kundene opplever en strukturert og profesjonell salgsprosess, skapes tillit fra dag én. 

Dynamics 365 Marketing / Customer Insights – Journeys

Kombiner inbound marketing og AI-basert kundeinnsikt.

  • Automatiserte kundereiser.

  • Lead nurturing sikrer at selgerne jobber med varme leads – ikke kalde lister.

  • Segmentering og personalisering gir skreddersydde opplevelser for kundene. 
2 person talking
men with laptop

Dynamics 365 Customer Service

Vær tilgjengelig der kundene er, og tilby en sømløs opplevelse på tvers av kanaler.

  • Selvbetjeningsportaler gir kundene mulighet til å løse problemer selv.

  • Chatbots og AI-assistert kundeservice.

  • Omnikanal-støtte integrerer e-post, chat, telefon og sosiale medier i én løsning.

Dynamics 365 Customer Insights

Samle, analyser og forstå kundedata for å levere hyper-personaliserte opplevelser. 

  • AI-drevet mønstergjenkjenning lar deg forutsi kundebehov.

  • Sanntidsdata og dashboards gir full oversikt over kundenes adferd.

  • Sømløs integrasjon med Microsoft 365 og Power Platform for enda dypere analyser.
man with beard and glasses
two men having a conversation with a woman

Dynamics 365 Field Service

Optimaliser felttjenester med intelligent planlegging og ressursstyring.

  • Automatisk tildeling av teknikere basert på tilgjengelighet og kompetanse.

  • IoT-tilkobling for prediktivt vedlikehold og færre feil.

  • Sanntidskommunikasjon mellom kontor og felt gir raskere løsningstider. 

Perfekt for bedrifter som leverer tjenester og jobber prosjektbasert.

half-oval-overlay

Se hvordan vi jobber

Møt Våre Dynamics-eksperter

Thomas Sandsør
Thomas Sandsør
Thomas leder Dynamics 365-avdelingen. Han har bakgrunn som Technical Strategist hos Microsoft, og er en ekte CRM-nerd. Thomas brenner for utviklingen av Dynamics 365 i Norge og han er godt synlig i fagmiljøet. Thomas er en senior CRM konsulent/arkitekt og en dyktig rådgiver. Thomas har sin egen CRM-blogg: CRM Keeper. Han leder vårt leveranseteam og er godt likt hos våre kunder. Med sitt gode humør og humor er han godt likt av oss andre også, til tross for at han er fotballspiller på høyt nivå...
Thomas Sandsør

Thomas Sandsør

Thomas leder Dynamics 365-avdelingen. Han har bakgrunn som Technical Strategist hos Microsoft, og er en ekte CRM-nerd. Thomas brenner for utviklingen av Dynamics 365 i Norge og han er godt synlig i fagmiljøet. Thomas er en senior CRM konsulent/arkitekt og en dyktig rådgiver. Thomas har sin egen CRM-blogg: CRM Keeper. Han leder vårt leveranseteam og er godt likt hos våre kunder. Med sitt gode humør og humor er han godt likt av oss andre også, til tross for at han er fotballspiller på høyt nivå.

Tomas Holseth
Tomas Holseth
Tomas leder salget i Point Taken. Han har lang fartstid som selger i IT-bransjen med salg av løsninger som ERP, CRM, analyseverktøy, rådgivning og omnikanal. Tomas er en «ryddig kar» og liker å kunne løsningene han selger og forstå kundens behov. Han setter seg grundig inn i kundens bransje og prosesser og sikrer at kunden får løst sine utfordringer. Han er en omgjengelig type som også liker å snakke om sport, da spesielt fotball.. som han selv har spilt og hvor han i dag er trener. Tomas setter alltid kunden i førersetet...
Tomas Holseth

Tomas Holseth

Tomas leder salget i Point Taken. Han har lang fartstid som selger i IT-bransjen med salg av løsninger som ERP, CRM, analyseverktøy, rådgivning og omnikanal.

Tomas er en «ryddig kar» og liker å kunne løsningene han selger og forstå kundens behov. Han setter seg grundig inn i kundens bransje og prosesser og sikrer at kunden får løst sine utfordringer.

Han er en omgjengelig type som også liker å snakke om sport, da spesielt fotball.. som han selv har spilt og hvor han i dag er trener.

Tomas setter alltid kunden i førersetet!

Tiril C. Tangen
Tiril C. Tangen
Tiril har de siste årene opparbeidet seg bred erfaring innen digital markedsføring. I rollen som markedsansvarlig har hun ansvar for ekstern kommunikasjon, herunder sosiale medier, nettside, kampanjer, nyhetsbrev, og webinarer. Tiril har en master i ledelse og organisasjonspsykologi, fra Handelshøyskolen BI. Med en utdanning innen HR og erfaring med Markedsføring, har hun et stort fokus på Employer Branding. Hun har også ansvar for Dynamics 365 Marketing i eget selskap, og bistår kunder i konkrete prosjekte...
Tiril C. Tangen

Tiril C. Tangen

Tiril har de siste årene opparbeidet seg bred erfaring innen digital markedsføring. I rollen som markedsansvarlig har hun ansvar for ekstern kommunikasjon, herunder sosiale medier, nettside, kampanjer, nyhetsbrev, og webinarer. Tiril har en master i ledelse og organisasjonspsykologi, fra Handelshøyskolen BI. Med en utdanning innen HR og erfaring med Markedsføring, har hun et stort fokus på Employer Branding. Hun har også ansvar for Dynamics 365 Marketing i eget selskap, og bistår kunder i konkrete prosjekter

Eivind
Eivind
Eivind er siviløkonom og informatiker og elsker å kombinere de to måtene å tenke på. Han omstiller seg raskt, og liker å tenke utenfor boksen. Han er alltid svært grundig i arbeidet sitt, og har en egen evne til å kommunisere komplekse problemstillinger så folk forstår. Eivind har bakgrunn som Sopra Steria-konsulent, og hans spisskompetanse er Dynamics 365 CRM og Power Platformen, både konfigurasjon og custom utvikling. På fritiden holder han seg i bevegelse eller klimprer på gitaren sin, og han tar gjerne imot venneforespørsler på chess.com (brukernavn 1eivind_berge1)...
Eivind

Eivind

Eivind er siviløkonom og informatiker og elsker å kombinere de to måtene å tenke på. Han omstiller seg raskt, og liker å tenke utenfor boksen. Han er alltid svært grundig i arbeidet sitt, og har en egen evne til å kommunisere komplekse problemstillinger så folk forstår. Eivind har bakgrunn som Sopra Steria-konsulent, og hans spisskompetanse er Dynamics 365 CRM og Power Platformen, både konfigurasjon og custom utvikling. På fritiden holder han seg i bevegelse eller klimprer på gitaren sin, og han tar gjerne imot venneforespørsler på chess.com (brukernavn 1eivind_berge1).

Erlend
Erlend
Erlend jobber som seniorkonsulent med hovedfokus innenfor Dynamics 365 og Power Platform. Han har jobbet med digitalisering av bedrifter siden 2015, først mot industrien med leveranser av MES og SCADA systemer, så videre til digitalisering av forretninger. I de siste årene har han jobbet som utvikler og levert løsninger basert på Dynamics 365, med hovedfokus på Sales, Marketing, PowerApps og Power Automate...
Erlend

Erlend

Erlend jobber som seniorkonsulent med hovedfokus innenfor Dynamics 365 og Power Platform. Han har jobbet med digitalisering av bedrifter siden 2015, først mot industrien med leveranser av MES og SCADA systemer, så videre til digitalisering av forretninger. I de siste årene har han jobbet som utvikler og levert løsninger basert på Dynamics 365, med hovedfokus på Sales, Marketing, PowerApps og Power Automate.

Geir-Thomas
Geir-Thomas
Geir-Thomas er Siviløkonom med spesialisering innenfor IS/IT. Han har hatt varierte roller innenfor IT og økonomi, og er opptatt av kommunikasjon og samhandling mellom IT, økonomifunksjonen og kjernevirksomheten i organisasjoner. Geir-Thomas har lang erfaring med Dynamics 365 CRM både fra brukersiden og som konsulent. Hans bransjeerfaring og spisskompetanse er fra medlems- og innsamlingsorganisasjoner. På fritiden er han engasjert i frivillig arbeid, og brenner for at flere mennesker i utviklingsland skal løftes ut av fattigdom.  ...
Geir-Thomas

Geir-Thomas

Geir-Thomas er Siviløkonom med spesialisering innenfor IS/IT. Han har hatt varierte roller innenfor IT og økonomi, og er opptatt av kommunikasjon og samhandling mellom IT, økonomifunksjonen og kjernevirksomheten i organisasjoner. Geir-Thomas har lang erfaring med Dynamics 365 CRM både fra brukersiden og som konsulent. Hans bransjeerfaring og spisskompetanse er fra medlems- og innsamlingsorganisasjoner. På fritiden er han engasjert i frivillig arbeid, og brenner for at flere mennesker i utviklingsland skal løftes ut av fattigdom.

 

Ida
Ida
Ida er ansatt som prosjektleder og Teamleder for Dynamics og Power Platform. Hun har vært prosjektleder på de fleste Dynamics prosjektene våre de siste 4 årene, hvor hun har hatt det overordnede ansvaret for planlegging, fremdrift, oppfølging og leveranse. Som teamleder har hun personalansvar for de som jobber under Dynamics & Power Platform og er ansvarlig for blant annet ressursallokering og oppfølging...
Ida

Ida

Ida er ansatt som prosjektleder og Teamleder for Dynamics og Power Platform. Hun har vært prosjektleder på de fleste Dynamics prosjektene våre de siste 4 årene, hvor hun har hatt det overordnede ansvaret for planlegging, fremdrift, oppfølging og leveranse. Som teamleder har hun personalansvar for de som jobber under Dynamics & Power Platform og er ansvarlig for blant annet ressursallokering og oppfølging.

Jan Arne
Jan Arne
Jan Arne er seniorutvikler på Dynamics 365 CRM. Han har jobbet i mange år med datamigrering, noe som kommer godt med når kunder beveger seg opp i skyen. Jan Arne har jobbet med CRM som produkt i godt over 10 år med både store og små kunder, noe som gjør at han forstår godt hva han skal utvikle med hensyn til hvordan brukere benytter systemet. Jan Arne er en meget smart mann, hans masteroppgave innen mikroelektronikk inneholdt fysikk, matematikk og informatikk...
Jan Arne

Jan Arne

Jan Arne er seniorutvikler på Dynamics 365 CRM. Han har jobbet i mange år med datamigrering, noe som kommer godt med når kunder beveger seg opp i skyen. Jan Arne har jobbet med CRM som produkt i godt over 10 år med både store og små kunder, noe som gjør at han forstår godt hva han skal utvikle med hensyn til hvordan brukere benytter systemet. Jan Arne er en meget smart mann, hans masteroppgave innen mikroelektronikk inneholdt fysikk, matematikk og informatikk.

Marta
Marta
Marta er en problemløser med bakgrunn fra kundesiden. Hun har bachelorgrad innen Markedsføringsledelse som hun har fått praktisert både under studietiden samt senere i arbeidslivet. Hun har kjennskap til prosesser rundt Markedsføring og Kundeservice, og får brukt dette godt når hun leverer løsninger på Dynamics 365 & Power Platform....
Marta

Marta

Marta er en problemløser med bakgrunn fra kundesiden. Hun har bachelorgrad innen Markedsføringsledelse som hun har fått praktisert både under studietiden samt senere i arbeidslivet. Hun har kjennskap til prosesser rundt Markedsføring og Kundeservice, og får brukt dette godt når hun leverer løsninger på Dynamics 365 & Power Platform. 

Mateusz
Mateusz
Mateusz er ansatt på kontoret vårt i Polen som Dynamics 365 utvikler. Han liker godt utfordringer og det å tilpasse gode løsninger til kundene, innenfor Power Platform. Han er nysgjerrig på nye teknologier og har et problemløsende tankesett. For å koble av på fritiden drar han gjerne ut i naturen, fortrinnsvis for å drive med vindsurfing....
Mateusz

Mateusz

Mateusz er ansatt på kontoret vårt i Polen som Dynamics 365 utvikler. Han liker godt utfordringer og det å tilpasse gode løsninger til kundene, innenfor Power Platform. Han er nysgjerrig på nye teknologier og har et problemløsende tankesett. For å koble av på fritiden drar han gjerne ut i naturen, fortrinnsvis for å drive med vindsurfing. 

Mathias T.
Mathias T.
Mathias er utdannet innen informasjonsteknologi og virksomhetsstrategi ved bruk av IT. Han har bakgrunn fra Skill Solutions, hvor han har jobbet med Power Platform og CRM siden 2019. Han liker å holde seg oppdatert på teknologien, og bruker mye fritid til å utvikle sin kunnskap på plattformen. Mathias deler sine erfaring og kunnskap gjennom sin blogg (www.torgalsboen.com)...
Mathias T.

Mathias T.

Mathias er utdannet innen informasjonsteknologi og virksomhetsstrategi ved bruk av IT. Han har bakgrunn fra Skill Solutions, hvor han har jobbet med Power Platform og CRM siden 2019. Han liker å holde seg oppdatert på teknologien, og bruker mye fritid til å utvikle sin kunnskap på plattformen. Mathias deler sine erfaring og kunnskap gjennom sin blogg (www.torgalsboen.com).

Nikolai
Nikolai
Nikolai er en Dynamics 365 & Power Platform konsulent som startet sin karriere i 2020 hvor han gjennomførte Microsoft University som er ett intensivt og annerkjent sertifiseringsprogram med fokus på Dynamics 365. De siste årene har han jobbet som løsningsarkitekt, rådgiver og utvikler innenfor ulike ITSM systemer, som bygger på Service Management, rapporteringsverktøy og selfservice-portaler. Nikolai er utdannet innenfor økonomi & administrasjon fra Kingston Univeristy, London. Han er positiv, detaljorientert og målrettet. Nikolai trives godt med ansvar og motiveres av utfordringer. På fritiden liker han å holde seg aktiv og være sosial...
Nikolai

Nikolai

Nikolai er en Dynamics 365 & Power Platform konsulent som startet sin karriere i 2020 hvor han gjennomførte Microsoft University som er ett intensivt og annerkjent sertifiseringsprogram med fokus på Dynamics 365. De siste årene har han jobbet som løsningsarkitekt, rådgiver og utvikler innenfor ulike ITSM systemer, som bygger på Service Management, rapporteringsverktøy og selfservice-portaler. Nikolai er utdannet innenfor økonomi & administrasjon fra Kingston Univeristy, London. Han er positiv, detaljorientert og målrettet. Nikolai trives godt med ansvar og motiveres av utfordringer. På fritiden liker han å holde seg aktiv og være sosial.

Ragnhild
Ragnhild
Ragnhild er en dedikert seniorkonsulent med over 10 års erfaring innenfor M365, Dynamics og Power Platform. Hun har opparbeidet en bred erfaring på tvers av Microsoft teknologien innenfor roller som bl.a utvikler, rådgiver, løsningsarkitekt og design. Utenom arbeidet er Ragnhild en lidenskapelig tilhenger av en aktiv livsstil.  Hun trener CrossFit og elsker å utforske naturen gjennom fjellturer om sommeren, og med ski og pulk gjennom vinteren....
Ragnhild

Ragnhild

Ragnhild er en dedikert seniorkonsulent med over 10 års erfaring innenfor M365, Dynamics og Power Platform. Hun har opparbeidet en bred erfaring på tvers av Microsoft teknologien innenfor roller som bl.a utvikler, rådgiver, løsningsarkitekt og design. Utenom arbeidet er Ragnhild en lidenskapelig tilhenger av en aktiv livsstil.  Hun trener CrossFit og elsker å utforske naturen gjennom fjellturer om sommeren, og med ski og pulk gjennom vinteren. 

Tomasz
Tomasz
Tomasz er seniorkonsulent innen Power Platform-området. Han har jobbet med Dynamics 365 siden 2013, og med Power Platform siden den ble introdusert. Han trives best med utvikling av tilpasninger til Power Platform – ved bruk av alle tilgjengelige metoder. Sammen med sitt problemløsende tankesett, fokuserer Tomasz på kunde suksess og brukeradopsjon når han leverer løsninger på Dynamics 365  & Power Platform. Mottoet hans er: «Jeg leverer umuligheter på et øyeblikk, men du må ta deg god tid når det kommer til mirakler»...
Tomasz

Tomasz

Tomasz er seniorkonsulent innen Power Platform-området. Han har jobbet med Dynamics 365 siden 2013, og med Power Platform siden den ble introdusert. Han trives best med utvikling av tilpasninger til Power Platform – ved bruk av alle tilgjengelige metoder. Sammen med sitt problemløsende tankesett, fokuserer Tomasz på kunde suksess og brukeradopsjon når han leverer løsninger på Dynamics 365  & Power Platform. Mottoet hans er: «Jeg leverer umuligheter på et øyeblikk, men du må ta deg god tid når det kommer til mirakler».

Se hva kundene våre synes om oss.

JUS

Juristenes Utdanningssenter (JUS) samlet sine systemer ved hjelp av Dynamics 365, som integrerte kursdata og kundereiser i én database. Dette forbedret samarbeid mellom avdelinger. Point Taken tilpasset løsninger til utdanningssektoren, noe JUS roser for fleksibilitet og forståelse av deres behov.

Meeting
Rikstoto

Rikstoto

Rikstoto slet med separate databaser og sensitiv informasjon hos Compliance. Point Taken leverte en Dynamics 365-løsning med callsenter og Compliance-integrasjon, som muliggjør samarbeid uten deling av sensitiv data. Resultatet er bedre samarbeid, kundereise og saksbehandling.

quote

“Point Taken gikk i dybden rundt hele verdikjeden sine utfordringer, og Dynamics er nå i sentrum av alle arbeidsprosesser”

mikael-olsen

Mikael Osen

CEO i Bravo

Erfarne CRM-konsulenter som leverer skreddersydde løsninger

Vi hjelper deg med å konfigurere og tilpasse din CRM-løsning i tråd med Microsofts beste praksis – enten i skyen eller lokalt. Våre konsulenter har dyp kompetanse på alle CRM-moduler og sørger for en løsning som passer din virksomhet.

 

Med Microsoft MVP-er (Most Valuable Professionals) på teamet, har vi spesialistene som finner de beste løsningene for dine behov – effektivt og strategisk. 

person happy
Tomas Holseth

Kjenner du deg igjen? Ta kontakt.

  • Jeg er interessert i CRM, og ønsker å lære mer om det grunnleggende.
  • Jeg har allerede CRM, og ønsker hjelp til å implementere løsningen.
  • Jeg har allerede CRM, og ønsker hjelp med utfordringer i løsningen.
  • Jeg trenger å lære mer om hvordan min bedrift kan bruke CRM på best mulig måte.

Tomas Holseth

Salgsansvarlig Dynamics 365/Power Platform

Kontakt oss

Skroll til toppen
GDPR-informasjonskapselsamtykke med Real Cookie Banner